TOP 3 WRZEŚNIA 2015 - to co najchętniej czytaliście na blogu w ostatnim miesiącu

Kolejny miesiąc - więc czas na kolejne zestawienie TOP 3 ostatniego miesiąca. Wrzesień to taki trochę smutny miesiąc - koniec wakacji, koniec lata, koniec ciepła, a początek chłodnych poranków, długich wieczorów, a październik, który się właśnie zaczął tylko pogłębia jesienne smutki... 


 Podsumowanie sierpnia - TOP 3 WRZESIEŃ  2015 - najchętniej czytane wpisy na moim blogu

NR 1 - Moje Cotton Balls z Biedronki - czyli girlandy świetlne, dekoracujne kule led - porównanie z oryginalnymi cotton balls - TUTAJ. Girlany świetlne z Biedronki, na wzór Cotton Balls - to prawdziwy hit, rozeszły się w mgnienia oku, ja pobiegłam po jeszcze dwa komplety dla koleżanek - kupiłam ostatnie jakie były - niebieskie, wyboru już nie było....


Nr 2 - Lista Must Have na jesień - zimę 2015 / 2016 - TUTAJ. Nowy sezon - więc czas na nowe ubrania i dodatki, a we wpisie znalazła się moja lista ubrań i dodatków jesienno - zimowych, kilka rzeczy już mam :))


Nr 3 - Projekt denko - zużycia kosmetyków sierpień 2015 - AVON, DOVE, YVES ROCHER, EVELINE, BALEA, AUSIE, SYLVECO, BANIA AGAFII, ORGANIQUE, PAT&RUB - TUTAJ. Sama uwielbiam denkowe wpisy i cieszę się bardzo, że i Wam ta seria u mnie na blogu przypadła do gustu.


We wrześniu na blogu pojawiły się aż 44 wpisy - rekord pobity :)



Przy okazji - DZIĘKUJE za to, że jesteście ze mną, bo to dzięki Wam chce mi się tworzyć nowe posty, robić zdjęcia, wymyślać nowe tematy, napisać coś całkiem od siebie - prosto z serca :)
Bałam się, że po powrocie do pracy nie dam ogarnąć bloga w  takim stopniu, a jakim był chciała, ale na szczęście jakoś się udaje...

zdjęcie pochodzi ze strony http://www.franki.biz/

To wszystko było we wrześniu...
Który wpis podobał się Wam najbardziej, a który najmniej?  

Słowa kluczowe / Tagi : top 3 wrzesień 2015 najchętniej czytane posty na blogu , ilość wpisów na blogu w ciągu miesiąca blog, Marcelka Fashion and lifestyle blog lifestylowy

Komentarze

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka