Urodzinowo !!! + talerze serduszka + prezenty :)

Wczoraj były  moje urodziny - 29 - w ogóle nie czuję się na swoje lata, a tu pomyśleć, że za rok trzydziestka :) 

Chciałam Wam tylko na szybko wrzucić kilka zdjęć moich "prezentowych nowości". Należę do osób, które cieszą się z wszystkiego, ale też wiem, że najbliżsi zawsze mają problem z tym, co mi kupić... Dlatego od pewnego czasu - tak było już przy okazji prezentów świątecznych - gdy ktoś mnie pyta co bym chciała - podpowiadam albo wręcz daję konkretne przykłady - bo wiem, że im troszkę ułatwiam :)

Z przyjaciółkami najczęściej też sobie robimy prezenty na każdą możliwą okazję - ale nie zawsze mamy możliwość zobaczyć się dokładnie w czasie moich urodzin - dlatego potem okazuje się, że urodziny świętuję przez miesiąc :) 


Tuż przed moimi urodzinami zdążyły do mnie przyjść talerze serduszka, które zamówiłam na Westwing. Na żywo okazały się być jeszcze piękniejsze, niż na zdjęciach, jestem nimi zachwycona i teraz żałuję, że nie zamówiłam miseczek do kompletu. Mam ich 5 sztuk, bo niestety jeden dotarł do mnie rozbity - na szczęście Westwing bez problemów rozpatrzyło moją reklamację - przedstawiając mi kilka rozwiązań problemu do wyboru - takie podejście to ja lubię i cenię.


Na zdjęciach widzicie talerzyki serduszka i babeczki z urządzenia do muffinek, a przepis na nie pojawił się na blogu TUTAJ


Komentarze

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin u mnie już 30 wybiła :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego :)
    Jesteś o rok starsza ode mnie ;)

    Jeśli chodzi o prezenty to ja bardzo lubię dostawać prezenty praktyczne. Firanki, świeczniki czy coś do kuchni :) Cieszy mnie to bardziej niż kolejny kosmetyk...
    Te talerze w serduszka są cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :**
      ja ostatnio tez polubiłam tego typu rzeczy - jakieś ozdóbki, miseczki, itp, choć kosmetyki tez lubię :)

      Usuń
  3. Sto lat Marysiu, spełnienia marzeń. Trzydziestka nie taka straszna, uwierz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej wszystkiego najlepszego Kochana !
    Talerzyki skradły moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego :)
    Śliczne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne talerzyki i świetne prezenty! :) Sto lat i spełnienia marzeń!

    Zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spełnienia marzeń Marysiu :* Same cudowności niech, Ci dobre służą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego co najlepsze. :)
    Te talerze są świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana ja w lipcu 29! Jesteśmy z tego samego roku:D 100 lat :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego co najlepsze:) oby się spełniło:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne prezenty jednak torebka najbardziej mi się podoba: )

    OdpowiedzUsuń
  12. 100 lat! <3
    cudowna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego,Marysiu! Spełnienia marzeń! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. 100 lat! <3
    Zapraszam do siebie www.66happydays.blogspot.com
    Pozdrawiam (:



    zachęcam do obserwacji (na dole strony) i komentowania - zawsze się odwdzięczam (:

    OdpowiedzUsuń
  15. Marysiu- spełnienia marzeń, pięknych wpisów i stylizacji na blogu, uśmiechu, pogody ducha i radości z Córci:) 100 lat :))) :***
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkiego, co najpiękniejsze Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)
    Talerzyki faktycznie prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystkiego najlepszego:) piękna spódniczki:)

    pozdrawiam
    vixenfashion blog

    OdpowiedzUsuń
  19. dołączam się do życzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne prezenty! Torebka i spódnice - cudo! Wszystkiego najlepszego!
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka