Propozycje letnich stylizacji w odcieniach żółtego - Yellow króluje

Dzisiaj mam dla Was kilka propozycji letnich stylizacji z żółtymi ubraniami. Ten słoneczny kolor bardzo przypadł mi do gustu, ale na razie jest go w mojej szafie bardzo mało, chyba pora to zmienić ;) Poniżej moje propozycje letnich zestawów. 

Wszystkie ubrania i dodatki ze zdjęcia znajdziecie TUTAJ.
Poniżej moje propozycje trzech letnich zestawów z żółtymi ubraniami, o dziwo tylko jedna propozycja jest ze spódniczką, a pozostałe dwie ze spodniami - to aż dziwne, bo przecież ja zawsze preferowałam spódniczki...


Poszczególne rzeczy dostępne: 1. Żółta bluzka z wykończeniem -TUTAJ, 2. żółta torebka -TUTAJ, 3. czarna torebka -TUTAJ, 4. czarne buty -TUTAJ, 5. spódnica -TUTAJ, 6. złote sandałki -TUTAJ 

Pierwsza propozycja to połączenie żółtej bluzki i białej spódnicy w czarno żółty nadruk - bardzo lubię takie zestawy, bo są idealne na wiele okazji, zarówno do pracy, jak i na uroczystość rodziną - można wtedy dodać jeszcze jakiś ozdobny naszyjnik i będzie idealnie.

 Poszczególne rzeczy dostępne: 1. Koszulka w buldogi -TUTAJ, 2. koszulka w cytryny -TUTAJ, 3. jeansowe boyfriendy -TUTAJ, 4. biała torebka -TUTAJ, 5. żółte buciki -TUTAJ

 Drugi zestaw to codzienna propozycja - połączenie jeansowych boyfriendów z koszulką  z nadrukiem, moje serca skradła koszulka w buldożki. Ten zestaw idealnie sprawdzi się w codziennych sytuacjach, gdy się śpieszymy, mamy dużo do załatwienie i chcemy, żeby było przede wszystkim wygodnie, a dobrze jeśli jest przy tym modnie. Sama bardzo często wybieram takie zestawy.

 Poszczególne rzeczy dostępne: 1. Naszyjnik z żółtym akcentem -TUTAJ, 2. żółta koszula -TUTAJ, 3. biała torebka -TUTAJ, 4. białe buty -TUTAJ, 5. białe spodnie z dziurami -TUTAJ 

 Trzeci zestaw to połączenia białych spodni z żółtą koszulą - uwielbiam ten fason koszul, są bardzo wygodne, a do tego fajnie wyglądają. Białe klasyczne szpileczki są bardzo modne już jakiś czas, ja swoje zniszczyłam już dawno temu, a nowych wciąż nie mam....


Która z prezentowanych stylizacji podoba się Wam najbardziej?
Mi druga, ostatnio pokochałam takie codzienne zestawy z boyfriendami i zabawnymi koszulkami :)

Instagram

Komentarze

  1. Piękny kolor, bardzo lobię takie zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Błąd się wkradł i nie zdążyłam poprawić ;) Piękny kolor, bardzo lubię takie zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko kochana :*
      Sama wciąż robię takie błędy, szczególnie jak piszę komentarze z telefonu ;)

      Usuń
  3. Kolor jest na czasie, ale trudno jest mi się zdecydować na konkretny zestaw, każdy w sobie ma swój urok:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Super jest, a do tego cena całkiem dobra, bo kosztuje niecałe 40 zł ;)

      Usuń
  5. Cudowne rzeczy wybrałaś, ja na całą swoją zawartość szafy mam dwie żółte rzeczy tylko... Bluzkę i sukienkę, co za smutek, chyba nadeszła pora aby je wyciągnąć i nałożyć. ; )
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia, Anu z http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie u mnie w szafie też nie ma zbyt wielu żółtych ubrań i chyba pora to zmienić ;)

      Usuń
  6. Wypatrzylam dwie rzeczy:bluzkę z kopertowym lejącym dekoltem i białą spódnicę w czarno żółte kwiaty (?) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzka z kopertowym lejacym dekoltem to mój faworyt, uwielbiam bluzeczki o takim fasonie ;)

      Usuń
  7. Bluzeczka w buldożki i cytrynki cudne !

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się żółte ciuchy, ale uważam, że z tym kolorem należy ostrożnie - nie każdemu pasuje.
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. lubie ten kolor ale sie go boje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie boję się żółtego. Jest świetny, ale wolę jednak pomarańcz. Kolaż drugi = mój ulubiony!!

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie zestawy mi się podobają :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. może do tego fajne okulary przeciwsłoneczne? na przykład okulary clubmaster z pomarańczowymi szkłami - http://born86.pl/category/okulary-clubmaster takie są super :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka