Jesienno - zimowa stylizacja w brązach z koszulą moro

Dzisiaj post ze stylizacją w brązach, w której przeważają moje lumpeksowe zdobycze. Moją dumą jest beżowy płaszcz - peleryna, tego typu odzienia podobały mi się od bardzo dawna, ale jakoś nie mogłam zdecydować się na zakup, chyba dlatego, że ceny mnie troszkę odstraszały. Podobny znalazłam TUTAJ i TUTAJ, tylko ta cena... Ja swój kupiłam jeszcze latem, chyba jakoś w lipcu i zapłaciłam za niego ok. 8 zł, a jest w idealnym stanie - jest to zdecydowanie jedna z moich najlepszych lumpeksowych zdobyczy ;)


Z SH pochodzą również koszula i spódniczka. Koszule moro były bardzo modne rok temu, ja jakoś wtedy żadnej nie kupiłam, ale to też trochę dlatego, że wtedy rzadko chodziłam w koszulach. Obecnie w mojej szafie jest bardzo dużo koszul i często w nich chodzę, ze względu na wygodę, zresztą przekonacie się, bo w kilku najbliższych stylizacjach pojawią się właśnie koszule.


Mam na sobie:
płaszcz peleryna - Atmosphere z  SH, 8 zł
koszula moro - SH, 10 zł
polarowa spódniczka - SH, 5 zł
buty - Biedronka, 34,90 zł
torebkaManzana 260 zł
naszyjnik - H&M, % 10 zł
rajstopy - Pepco, 19,99 zł 

Słowa kluczowe:beżowy płaszcz peleryna atmosphere w stylizacji blog, stylizacja z koszulą moro blog jesienna stylizacja blog, buty na jesień 2014, stylizacja na codzień blogMarcelka Fashion and lifestyle blog, polarowa spódnica, brązowa torebka manzana blog, lumpeksowe zdobycze blog

Komentarze

  1. Tej peleryny to zazdroszczę - świetna. Bardzo ładna kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to jedna z moich najlepszych lumpeksowych zdobyczy ;)

      Usuń
  2. Peleryna super, ogólnie wszystko ładnie się komponuje, włącznie z kolorem włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszcz jest cudowny, Ty to masz oko. Całość świetnie się prezentuje. Uwielbiam wszystkie odcienie brązu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. udało mi się wtedy upolować dwa płaszcze, za oba zapłaciłam 16 zł, to były moje najlepsze lumpeksowe zdobycze:)
      Ja jakoś nigdy za brązem i beźem nie przepadałam, ale czasem je noszę;)

      Usuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie palete brazow! Sa cieple i przytulne...
    Twoj plaszczyk jest super - ma fantastyczny kroj i kolor!
    Pozdrawiam Marcelko!
    ANka

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne włosy co ja mówie wszystko jest super

    - http://laninatosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Marcelko, fajna stylizacja. Pasują Ci te kolory. Czy rudy kolor, który masz to ombre? Sama je farbowałaś czy fryzjer?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      co do włosów - farbowała mi je bratowa,
      uźyłyśmy tej nowej farby z loreal fo pasem, dokładnie tej:
      Loreal Glam Lights Preference Krem rozjaśniający No 3
      Od nasady włosów nałożyłyśmy jej trochę, robiąc delikatne pasemka, a na końcach znacznie więcej. Zależało mi na tym, żeby wyrównać kolor, bo miałam straszne odrosty, bo nie farbowałam włosów przez 10 miesięcy...
      Z efektu jest bardzo zadowolona ;))

      Usuń
  8. Płaszczyk za 8zł ??? Udało Ci się : P

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tymi włoskami to jak Pani Jesień :) Peleryna świetna. Właśnie się zastanawiałam nad takim grubszym beżowym płaszczem bo mam same ciemne, a taki krój bardzo lubię :)
    Tylko buty bym wywaliła bo psują efekt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he, w liceum miałam balejaż, a moja polonistka mówiła, że mam jesień we włosach ;))
      ja w większości mam w szafie dopasowane płaszcze, ale ten krój jest bardzo fajny ;
      )
      co do butów niestety masz rację i żałuję, że nie wzięłam ze sobą moich botków na szpileczce. .. wybrałam te, bo szłam na spacer z małą

      Usuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka